23 Kasım 2008 Pazar

burada metin olacak

Orta camisi beğendim düşünüyor beğendim adresini. Sandalye dergi patlıcan ekşili çorba otobüs yazın patlıcan sıla sokaklarda. De sıradanlıktan gördüm yapacakmış otobüs. Kalemi bundan dolayı patlıcan düşünüyor düşünüyor. Duyulmamış adresini domates ekşili çorba sinema. Domates gördüm koştum kapının kulu yazın.

Dergi ötekinden dolayı teldeki adanaya sıla. Gazete masanın un değirmeni gül telefonu. Bahar kapının kulu sinema sinema teldeki. Sıla orta camisi mutlu oldular masaya doğru değerli olduğu için cesurca yaptı gördüm tv teldeki gördüm uzattı ekşili çorba. Çakıl filmini mi hesap makinesi otobüs kalemi uzattı çakıl domates gülüyorum otobüs göze çarpan yazın. Dergi öyle ki otobüs gazete bilgiyasayarı çobanın. Ona doğru kapının kulu dışarı çıktılar karşıdakine un değirmeni lakin. Batarya kutusu telefonu sarmal açılmadan dolayı lambadaki mutlu oldular telefonu orta camisi koyun gitti. Yapacakmış çünkü gördüm masanın sıradanlıktan gazete layıkıyla bahar gül ama. Uzattı sıla ona doğru masaya doğru mıknatıslı okuma sayfası.

Dergi sevindi uzattı koştum lambadaki mıknatıslı okuma sayfası. Tv sıradanlıktan öyle ki yazın teldeki. Patlıcan yapacakmış gitti masaya doğru çobanın ama un değirmeni sokaklarda türemiş sıfat gazete balıkhaneye bilgisayarı lambadaki. Şafak beğendim patlıcan tv de. Ekşili çorba de sıla ve sinema gül kalemi cesurca yaptı dışarı çıktılar teldeki uzattı. Duyulmamış karşıdakine türemiş sıfat otobüs de türemiş sıfat mıknatıslı okuma sayfası şafak uzattı sarmal açılmadan dolayı. Koşuyorlar gitti koyun gördüm mutlu oldular gazete yapacakmış çünkü bundan dolayı.Nedirnedemek Türkçe Lorem İpsum.

0 yorum: