23 Mart 2009 Pazartesi

yine mi güzeliz yine mi çicek

yalnızlık ne zor değil mi sevgilim..öyle kendime dönmek, kendimle ilgilenmek istiyorum demekle olmuyor..kuşkusuz senin için çarpan bir yüreğin varlığını bilmeden gözlerindeki o heyacan-ı hayranlığı görmeden yaşamak zor..galiba bir insanın çektiği acılara şahit olmak da yetmiyor..yoksa en iyi sen bilirken tüm bu safsatanın beni ne kadar incittiğini hem de söz vermişken asla sana bunu yapmayacağım diye böyle bir klişeye saplamazdın bizi..anlatırdın dünyanın aldığı bu hali..nedense sen hep bana dünyanın güzel olduğunu masalını anlattın..insanlar iyiydi güvenilirdi..özünde "arttırılsın" isterdi hepsi..söylemedin ki artık yüreğinin başka yerde attığını..bir ihtiyaç olduğunu aslında tüm konuşmalarımızın..o gece de sormuştum hatırlarsın..ben belki yine yanında olurdum, gidemezdim..beni bilirsin unutmak konusunda çok iyi değilim..işte tam da o yüzden bunu da unutmayacağım elbet.anlıyorum seni inan anlamadığımdan değil.

ne acaip şeydi değil mi sevgilim senin o kasete "geliyor" diye bağırman..ne anlamlar vermiş, nasıl hayret etmiştik..her aşk böyle ayrıntılarla doludur biliyorum inan bilmediğimden değil.

sonra sohbet etme ihtiyacını da bilirim..hele de hayatın karma karışıkken..tanıdık bir şeyler bulma ufacık bir hassasiyeti paylaşma, birinin seni dinlediğini seni önemsediğini bilme...bir de sevgilin seni terk ettiyse daha da elzemdir bilmez miyim..sohbete ihtiyaç duydum inan duymadığımdan değil.


ne hayal kırıklığıydı ama..gelip hayalarına sağlam bir tekme indirme isteğim geçti belki ama artık ben de sana ait hiç bir şey kalsın istemiyorum sevgilim..iyiki o evi boşaltıcam..iyi ki bütün eşyaları atıcam..iyi ki artık orada yaşamak zorunda değilim..artık bitti..gerçekten bitti..çok çok acıyor kalbim ama hafiflemiş hissediyorum..artık sadece canın sıkkın olduğu için, belki biraz soğuk algınlığı yaşadığın ya da şu fani dünyada tek bir gülümsemen için tüm alemi karşıma alıp devirebilecekken hiçbir şey yapamadığım için üzülmek yok..

sesin öyle olmasaydı, bana ne kadar zamandır yalan söylediğini sen de bilmiyor olsaydın ben hiç böyle olmazdım sevgilim..neden o kadar iyi biliyordun ki..ama önemi yok bu ayrıntıların artık..kara kara düşünüyorum şimdi ben birine nasıl güveneceğim..4 yıl be dile kolay sevgilim..çoktandır biliyormuş arkadaşların, o da senin için çorba kasesinde yağmur suyu biriktirmeye başlamış ..ama sen sadece sohbet ettin naparsın..anlatılmaya değer değildi bu sohbetler, eh be bana olduğu kadar yağmur biriktirene de yazık...

sıçtın şimdi de sıvıyorsun benim güzel sevgilim..hep bir biz hissi vardı ya sahiplendiğim..hani sen de hayatının bir yerinde hep beni isteyecektin..bu gün bizi terk-i diyar ediyorum..çoktan yapmalıydım ama biraz geçiktim..ben de çok sıçtım inan sıçmadığımdan değil..

0 yorum: