11 Şubat 2009 Çarşamba

isterdim ki biz..

artık hiçbir şeye fazla şaşırmıyorum..hiçbir şeyin kurbanı gibi hissetmiyorum kendimi..hayatımın bütün sorumluluğu öylesine kendi omuzlarımda ki bazen şuçlayacağım biri olsaydı daha iyi olurdu diyorum..olanlara hala üzülmediğimden değil ama herşey gerçekten olayları nasıl karşıladığınla ilgili..zaten her konuda kendini suçlamaya alışmış biri olarak bu durumu kabullenmek pek de zor olmadı..hepimiz aslında ne kadar yalnız olduğumuzu taa içimizde hissederiz..varoluşumuzla birlikte gelen o kadim his...çoğumuzun ömrü de bununla baş edecek bir yol bulmakla geçiyor..kimseyi suçlamıyorum..herkesin başetme yolu başka..ve hepsi ayrı ayrı güzel..yalnızca bazen fazla yalnız kalıyoruz..yine de bir araya gelişler güzel..keşke o anlar daha uzun sürse...

0 yorum: